رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : فعالیت در اماکن ورزشی کرمانشاه از این پس با ارائه کارت واکسن کرونا امکان‌پذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به حاکم بودن شرایط کرونایی در کل دنیا، گفت : شیوع این بیماری از حدو دو سال پیش سلامت جامعه را به مخاطره انداخت و افراد زیادی به آن مبتلا شدند.

او گفت : از حدود چندماه پیش واکسیناسیون گسترده برای مقابله با این بیماری آغاز شده تا با ایمن شدن افراد جامعه، فعالیت حوزه‌های مختلف همچون ورزش به حالت عادی خود بازگردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه با واکسیناسیون ۸۰ درصدی تا حدود زیادی جامعه به ایمنی می‌رسد، افزود: در این راستا برای حفظ سلامت جامعه ورزش از این پس ورزشکاران، مربیان و داوران تنها با ارائه کارت واکسیناسیون می‌توانند در اماکن ورزشی حضور پیدا کنند و فعالیت داشته باشند.

او ادامه داد: این دستورالعمل تمام مجموعه‌های ورزشی شهر و باشگاه‌های دولتی و حتی خصوصی را نیز شامل می‌شود.

باباملکی با تاکید براینکه این دستورالعمل به همه این اماکن ابلاغ شده است، گفت: تیم‌های نظارتی به منظور اجرای بهتر این دستورالعمل از مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های دولتی و خصوصی بازدید خواهند داشت و با اماکن ورزشی متخلف برخورد می‌کنند.

 این مسئول گفت: در سطح شهرستان کرمانشاه یازده مجموعه ورزشی و ۴۶۰ باشگاه ورزشی خصوصی وجود دارد.

او افزود: برای برگزاری تمام مسابقات در سطح استان به همراه داشتن کارت واکسیناسیون از سوی عوامل اجرایی و حاضرین در مسابقات الزامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه درخصوص نحوه فعالیت‌های ورزشی سطح شهرستان گفت: باتوجه به شرایط نارنجی کرمانشاه تنها رشته‌های کم برخورد و در فضای باز، رشته‌های انفرادی، بدنسازی، تنیس روی میز، شمشیربازی و... می‌توانند فعالیت داشته باشند، لذا رشته‌های پربرخورد مانند رشته‌های رزمی بجز برای تیم‌های استانی کماکان غیرفعال خواهند بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.