معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زیرکوه از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیری نیکوکار به مدرسه و خوابگاه شبانه روزی در حاجی اباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زیرکوه با بیان اینکه موتور خانه مدرسه ای در حاجی آباد به دلیل گذشتن زمان زیادی از  راه اندازی موتورخانه ، دچار فرسودگی کلی شده و دانش آموزان با توجه به سردی هوا دچار مشکل می شدند گفت:در تماس تلفنی با خیر نیکوکار هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی نوسازی و تعویض تاسیسات مدرسه را تقبل کردند.

او افزود : به جهت فوریت موضوع بلافاصله کار سفارش لوازم مورد نیاز توسط مدیر مدرسه تهیه و به زودی کار نصب و راه اندازی موتور خانه انجام خواهد شد.

امینی بیان کرد: زیرکوه بویژه شهر حاجی آباد و چند روستای بزرگ دیگر به علت مهاجر پذیری دچار کمبود فضای آموزشی می باشند که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی به دنبال این هستیم از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات آموزشی شهرستان بهره مند شویم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زیرکوه از همه خیرین بزرگوار خواست آموزش و پرورش و دانش آموزان مستعد این شهرستان را برای بهبود فضای آموزشی یاری دهند و هر مبلغی که در توان آنان است در این کار خداپسندانه و انسان دوستانه مشارکت کنند .

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.