مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی کردستان و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از معرفی نمایش‌های منتخب سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فاتح بادپروا مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی استان و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان در ارتباط مجازی با رسانه‌های استان گفت: با رای هیات داوران بازبین جشنواره سی و دوم کردستان، نمایش‌های منتخب حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شدند و ۱۱ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

او افزود: هیئت داوران بازبین جشنواره متشکل محمدرضا درند، غلامرضا همتیان، فاروق حسن پور،سامان سیدابراهیمی و نیره مردی هیات داوران بازبین این دوره از جشنواره تئاتر استانی کردستان هستند.

مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی کردستان به معرفی نمایش‌های راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت:  "تنهایی" به کارگردانی زاهد زندی از سنندج،"سالخوردگی" به کارگردانی یاسر هاشم زاده و کامران جباری از بیجار، "کرگدن" به کارگردانی افشین خدری از سنندج، "طوبی"به کارگردانی یونس صحرارو از قروه، "پریشانی باد تا بی کرانه ها" به کارگردانی جعفر ولدخانی از بیجار از جمله نمایش‌های راه‌یافته به این دوره از جشنواره است.

او ادامه داد: "نابی نایی" به کارگردانی شعیب مکتب داری از سنندج، "قصه مردی که لب نداشت" به کارگردانی زانیار اصلانی از سنندج، "گاهی" به کارگردانی محمد سلیمی از دیواندره، " مش غول اشتباه" به کارگردانی عمران مرادی و سیاوش جدیدی از سنندج، "نیشتمان" به کارگردانی مختار محمدی از مریوان، "ناگویا" به کارگردانی مظفر فتحی از کامیاران از دیگر نمایش های راه یافته به این جشنواره است.

مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی استان کردستان و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی یادآوری کرد: سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه جاری در سنندج برگزار می‌گردد و نمایش‌های برتر به انتخاب هیئت داوران به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.