مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی در استان ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ضمن اشاره به اینکه در ۷ ماهه نخست امسال نزدیک به ۹ هزار تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان به صورت الکترونیکی توزیع شده است، گفت: خانوار‌هایی که فاقد گاز طبیعی بوده و یا مصرف کننده نفت سفید هستند، توزیع گاز مایع برای آن‌ها بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

او طرح توزیع الکترونیک گاز مایع را به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع، شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی اعلام کرد و گفت: بر این اساس در ۲۱۶ روز گذشته از سال، هشت هزار و ۷۳۳ تن گاز مایع در سراسر استان تامین و توزیع شده است که با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت در قیاس با مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد کاهش مشاهده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تاکید کرد: شهروندانی که دارای شرایط احراز جهت دریافت سوخت گاز مایع هستند، می‌توانند نسبت به ثبت نام خود از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

مدنی گفت: خرید گاز مایع با قیمت مصوب وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید امکان پذیر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.