سردار گنجعلی گفت: حضور لشکر قم در مرز‌های شمالغرب با هدف تامین امنیت پایدار در این مناطق مهم و حساس کشور بود که به لطف الهی، ماموریت با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردارپاسدار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم، روز یکشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان لشکر عملیاتی امام علی ابن ابیطالب (ع) در باغ‌موزه دفاع مقدس قم، بیان کرد: این لشکر از زمان شکل گیری درسال ۶۰ تاکنون همواره در راستای مقابله با تهدید‌ها و تامین امنیت پایدار کشور آماده انجام هرگونه عملیاتی بوده‌است.

 فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم، افزود: لشکر امام علی ابن ابیطالب (ع) علاوه بر نقش پررنگ در انجام عملیات‌های دوران دفاع مقدس، پس از آن نیز برای تامین امنیت پایدار در مناطق مختلف مرزی کشور حضوری فعال داشته‌است.

او ادامه داد: همچنین پاسداران این لشکر درجبهه مقاومت و از بین بردن تروریست‌های داعش، نقش ماندگار خود را ایفا و تا پای جان برای حفظ امنیت ایران اسلامی تلاش کردند.

گنجعلی گفت: همه این تلاش‌ها برای تامین امنیت پایدار برای مردم و احساس آرامش در جامعه بود.

 فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم، تاکید کرد: در طول سه‌سال اخیر نیز پاسداران لشکر عملیاتی امام علی ابن طالب (ع) با حضور مقتدر خود در منطقه شمالغرب، توانستند امنیت پایدار را در منطقه برقرار کنند.

او ادامه داد: بسته شدن راه ورود قاچاق به کشور و خروج کالا‌های قاچاق از مرز‌ها و همچنین مقابله با ضد انقلاب و تامین امنیت پایدار در مرز‌ها از جمله دستاورد‌های حضور لشکر امام علی ابن ابیطالب (ع) در این منطقه بود.

گنجعلی تاکید کرد: پاسداران این لشکر قهرمان همچنان با تمام توان برای اجرای ماموریت‌های محوله در هرجایی که نیاز باشد، آماده هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز در این مراسم تاکید کرد: آنچه به انسان ارزش می‌دهد رعایت تقوا و ارزش‌های الهی است و پاسداران باید بیش از دیگران نسبت به این امر مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی ابن ابی طالب (ع) طی سه‌سال گذشته در قالب ماموریت محوله نقش مهمی در تامین امنیت مناطق شمالغرب کشور را برعهده داشت.

جلوگیری از ورود اشرار و ضد انقلاب و همچنین جلوگیری از ورود و خروج کالا‌های قاچاق در مرز‌های شمالغرب از جمله ماموریت‌های این لشکر در مناطق یاد شده بود.

در کنار انجام ماموریت‌های مورد نظر برای برقرار امنیت پایدار در منطقه شمالغرب، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های مهمی بود که طی مدت ماموریت توسط پاسداران لشکر امام علی ابن ابی طالب (ع) انجام شد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از رزمندگان دلاور ماموریت شمالغرب لشکر امام علی‌ابن ابی طالب (ع) از تلاش‌های سردار اسدالله گنجعلی فرمانده این لشکر نیز قدردانی شد.

اجرای گروه موزیک سپاه، سرود‌های مذهبی و انقلابی توسط نوجوانان بسیجی، پخش کلیپ از تلاش‌های رزمندگان در مناطق شمالغرب برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: امنیت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار