سرلشکر یحیی رسول اعلام کرد که ترور نافرجام نخست وزیر عراق با پهپاد‌های بمب گذاری شده صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که ترور نافرجام نخست وزیر عراق با پهپاد‌های بمب گذاری شده صورت گرفته است.

 سرلشکر یحیی رسول با اعلام این خبر افزود: ما موفق شده ایم مکانی را که پهپاد‌ها از آنجا به پرواز درآمده اند شناسایی کنیم و دستگاه‌های اطلاعاتی برای دستگیری مجریان این عملیات تلاش می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: پهپاد‌ها از جنوب شرق بغداد به پرواز درآمده اند که این منطقه در سامانه راداری سفارت آمریکا در بغداد قرار ندارد. تلاش‌های اطلاعاتی ما ادامه خواهد داشت و به محض پایان یافتن تحقیقات،طرفی را که مجری این عملیات بوده است اعلام خواهیم کرد.

یحیی رسول گفت نیرو‌های مسلح عراق برای دفاع از این کشور و ملت و سازمان‌ها و نهاد‌های آن در آمادگی و هوشیاری کامل به سر می‌برند.

رسانه‌های عراقی بامداد امروز یکشنبه گزارش دادند که در پی حمله پهپادی به منطقه سبز بغداد و سوء قصد به جان نخست‌ وزیر این کشور  صدای انفجار و تیراندازی شنیده شده، اما نخست‌وزیر از این حمله جان سالم به‌ در برد. در حمله‌ پهپادی به منطقه سبز بغداد خانه نخست وزیر این کشور هدف قرار گرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار