پارک بازسازی آبادان پس از گذشت چند دهه از قدمت آن محل غارت و سکونت معتادان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سال ها از احداث پارک بازسازی آبادان در خیابان بهمن یک و در نزدیکی رودخانه بهمنشیر می گذرد.این پارک به عنوان یک مجموعه فرهنگی و تفریحی ساخته شد و دارای ساختمان های مجهز زیادی شد اما امروزه غارت شدن تمام تجهیزات و درب و پنجره های آن گواهی است بر نبود نظارت کافی از سوی متولیان آن.

افزون بر به سرقت رفتن تجهیزات آن، در حال حاضر آن ساختمان های نیمه خرابه به محل سکونت معتادان و سارقان تبدیل شده و منطقه ای ناامن را برای ساکنان آنجا به وجود آورده است.

حسین حمیدپور، شهردار آبادان در این رابطه گفت:اسناد و صورت جلسه‌ی تحویل ساختمان‌های پارک بازسازی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در دهه ۷۰ موجود است و در حال حاضر متولی و مسئول نگهداری از آن نیز اداره فرهنگ است.

او افزود: به زودی صورت جلسه‌ای تنظیم می‌شود و برابر آن اداره فرهنگ و ارشاد ملزم به بازسازی آن مطابق گذشته و تحویل دوباره ساختمان‌ها به اداره‌ی شهرداری این شهرستان می‌شود.

حمیدپور ادامه داد: بهسازی فضای سبز آن نیز با وجود اقدام نیرو‌ها در چند مرحله به علت سکونت معتادان ثمربخش نبوده است و در این زمینه همکاری بیشتر نیرو‌های انتظامی آبادان نیاز است.

این درحالی است که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند گفت: این ساختمان‌ها تاکنون در اختیار شهرداری آبادان بوده و برای سامان بخشی به آن از سوی اداره فرهنگ و ارشاد لازم است به تملک اداره فرهنگ و ارشاد آبادان یا منطقه آزاد درآید.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.