لیگ بسکتبال NBA؛

سر آشپز "کری" و یاران بدون توقف در صدر کنفرانس غرب NBA/ " یانیس" و مدافع عنوان قهرمانی بسکتبال آمریکا، روی نوار شکست

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این دیدار تیم واشنگتن با درخشش بردلی بیل موفق شد با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۴ میلواکی، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد تا هفتمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد. واشنگتن با پیروزی در این دیدار با ۷ پیروزی و ۳ شکست به رده چهارم جدول کنفرانس شرق رسید. میلواکی هم با ۴ پیروزی و ۶ شکست به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رده دهم کنفرانس شرق قرار گرفته است.

در این دیدار بردلی بیل از واشنگتن با کسب ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. همچنین کایل کوزما در این دیدار با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و دومین ستاره واشنگتن بود. در مقابل هم یانیس آنتتوکومپو از میلواکی با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیم خود در این دیدار نشد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، گلدن استیت واریرز مقابل هیوستون راکتس قرار گرفت. در این بازی گلدن با درخشش جردن پل توانست با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۷ هیوستون راکتس را از پیش رو بردارد و همچنان یکه تاز کنفرانس غرب بماند و صدر نشین باشد. گلدن استیت واریرز با پیروزی در این دیدار با ۸ پیروزی و تنها یک شکست صدرنشین کنفرانس غرب است. در مقابل هم هیوستون با شکست در این دیدار با تنها یک پیروزی و ۹ شکست در قعر جدول کنفرانس غرب حضور دارد.

در این دیدار جردن پل از گلدن با کسب ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. استفان کری با کسب ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دومین ستاره تیمش لقب گرفت. در مقابل هم جیسن تیت از هیوستون با کسب ۲۱ امتیاز و ۱۰ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • بروکلین نتس ۱۱۶ – ۱۰۳ تورنتو رپترز
  • کیلولند کاوالیرز ۱۲۶ – ۱۰۹ نیویورک نیکس
  • یوتاجاز ۱۰۰ – ۱۰۷ اورلند مجیک
  • میلواکی باکس ۹۴ – ۱۰۱ واشنگتن ویزاردز
  • ایندیانا پیسرز ۹۴ – ۹۱ ساکرامنتو کینگز
  • سن آنتونیو اسپرز ۹۴ – ۹۹ اوکلاهما سیتی تاندر
  • گلدت استیت واریرز ۱۲۰ – ۱۰۷ هیوستون راکتس
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۲۰ – ۱۰۶ شارلوت هورنتس

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار