رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (جمعه) در کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، یوتاجاز به مصاف آتلانتاهاکس رفت. در این دیدار تیم یوتاجاز با درخشش جردن کلارکسون توانست با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۸ آتلانتاهاکس را شکست دهد تا هفتمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد. یوتاجاز با پیروزی در این بازی با ۷ پیروزی و تنها یک شکست صدر نشین کنفرانس غرب شد. آتلانتا هاکس با ۴ پیروزی و ۵ شکست شرایط خوبی ندارد و در رده ۱۲ جدول کنفرانس شرق جای گرفته است.

در این دیدار جردن کلارکسون از یوتاجاز با کسب ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل تری یانگ از آتلانتا با کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، لس آنجلس لیکرز مقابل اوکلاهما سیتی تاندر قرار گرفت. در این بازی لیکرز علی رغم درخشش آنتونی دیویس با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۷ مغلوب اوکلاهما شد تا شرایط برای لیکرز پیچیده‌تر شود. در این دیدار لبران جیمز به دلیل مصدومیت برای لیکرز بازی نکرد. لیکرز با شکست در این دیدار با ۵ پیروزی و ۴ شکست موقتا در رده ۶ جدول کنفرانس غرب قرار گرفته است. در مقابل هم اوکلاهما با پیروزی در این دیدار با ۲ پیروزی و ۶ شکست در رده ۱۲ کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار شای گیلگیوس-الکساندر از اوکلاهما تاندر با کسب ۲۸ امتیاز و ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم آنتونی دیویس از لیکرز با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • فیلادلفیا ۱۰۹ – ۹۸ دیترویت پیستونز
  • یوتاجاز ۱۱۶ – ۹۸ آتلانتاهاکس
  • بوستون سلتیک ۹۵ – ۷۸ میامی هیت
  • هیوستون راکتس ۱۱۱ – ۱۲۳ فینیکس سانز
  • لس آنجلس لیکرز ۱۰۴ – ۱۰۷ اوکلاهما سیتی تاندر

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار