مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج گفت: از ابتدای سال جاری ۳۰ هزار مترمربع از معابر و محلات این ناحیه با ۴ هزار تن آسفالت بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سامان سعیدی مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج اظهار کرد: برخی از معابر ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد به دلیل نداشتن زیرساخت‌های اصولی و مناسب از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

سعیدی عنوان کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات یکی از مطالبات بحق ساکنان ناحیه منفصل شهری حسن آباد است.

او گفت: امسال در راستای بهسازی معابر و محلات این ناحیه اقدامات مناسبی صورت گرفته و معابری که از لحاظ زیرساختی مشکل نداشت جهت آسفالت و بهسازی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۳۰ هزار مترمربع از معابر و محلات این ناحیه و با ۴ هزار تن آسفالت؛ بهسازی شده است.

سعیدی بیان کرد: اجرای ۴۵ هزار مترمربع اساس، ۳۵ هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ و ۵ هزار مترمکعب خاکریزی از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در این بازه زمانی بوده است.

او اجرای ۵ هزار مترطول جدول‌گذاری، ۶۰۰ مترمربع دیوارچینی، کرسی چینی و اجرای پله سنگی و نصب ست بازی کودکان را از دیگر اقدامات این شهرداری در سال جاری در ناحیه منفصل شهری حسن آباد برشمرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.