وقوع سرقت مسلحانه در کلمبیا که شبیه به سکانس یک سریال جنایی بود به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، وقوع یک سرقت مسلحانه عجیب در یکی از مناطق اعیانی نشین شهر مدلین کلمبیا را به تصویر می‌کشد. در این سرقت که شبیه به صحنه‌ای از سریال جنایی اسپانیایی معروف «Money Heist» بود ۲۰ مرد نقاب دار وارد یک انبار طلا شده و دست به سرقت زدند. پلیس محلی کلمبیا موفق شد تا ۱۱ سارق را پیش از فرار دستگیر کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده گوشه‌هایی از این سرقت دسته جمعی عجیب را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که مردان نقابدار در حال خروج از انبار طلا هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد همدستان موتورسوار آن‌ها خود را به مقابل درب انبار رسانده و آماده فرار می‌شوند. در همین هنگام نیرو‌های پلیس کلمبیا از راه رسیده و سارقان مسلح تلاش می‌کنند تا با انجام تیراندازی از محل متواری شوند. در همین حال عده‌ای از سارقان که هنوز در داخل انبار هستند به دلیل فرار موتورسواران همدستشان به دام پلیس گرفتار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


«دنیل کوئنترو»، شهردار شهر مدلین به خبرنگاران گفت: "این یک تلاش برای سرقت توسط یک باند تبهکار سازمان یافته بود که ظاهرا ماه‌ها برای انجام آن آماده شده بودند. بگذارید این پیامی برای همه جنایتکاران باشد که تصور می‌کنند می‌توانند سکانس‌های سریال‌های نتفلیکس (اشاره به سریال فوق الذکر تولید شده توسط شرکت نتفلیکس) را در دنیای واقعی انجام دهند. نه قربان!"

گفتنی است؛ در جریان درگیری پلیس با این سارقان دو مامور دچار جراحت سطحی شدند. همچنین یکی از ۱۱ سارق دستگیر شده نیز دچار جراحت شده که در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت. جستجو‌های پلیس کلمبیا برای دستگیری سایر سارقان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار