از ابتدای امسال تاکنون، در قالب اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن، ۲۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت بیش از ۲۳ میلیارد ریال اجاره بها و ودیعه مسکن به مددجویان از ابتدای سال گفت: برای کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد، این مقدار اجاره بها و تسهیلات پرداخت شد.

او افزود: یکی از نیاز‌های مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود.

حسینی بیان کرد: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آن‌ها برطرف می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر  هزار و ۱۷۲ خانوار مددجو از کمک هزینه اجاره بها و ۷۶ خانواده از تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شدند، عنوان کرد: برای این مددجویان به صورت ماهیانه و بلاعوض از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان اجاره بهای مسکن پرداخت می‌شود؛ همچنین تسهیلات ودیعه مسکن نیز تا سقف مبلغ ۳۰ میلیون تومان به خانوار‌های متقاضی ارائه شده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.