سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت:پویش کتابخوانی"بهترین کتابی که خوانده ام"به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صادقی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان  گفت:به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، پویش کتابخوانی "بهترین کتابی که خوانده ام" در استان زنجان برگزار می‌شود.

او افزود: علاقمندان می‌توانند از کتاب مورد نظر خود فایل ویدیویی به مدت حداکثر ۲ دقیقه تهیه کرده و با ارسال آن به صفحه مجازی evimeiz@  ارسال کنند.

صادقی ادامه داد: بازه زمانی این پویش اول آبان تا ۱۵ آذرماه است و در پایان پویش‌های به افراد برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت: خلاقیت، رعایت زمان، کیفیت تصویر و صدا، نحوه معرفی، رسایی و شیوایی کلام و نیز اشاره به مشخصات کتاب شناختی کتاب از قبیل عنوان و نویسنده از جمله ملاک‌های ارزیابی فایل‌های ارسال شده به پویش کتابخوانی "بهترین کتابی که خوانده ام" است.

صادقی افزود: این پویش در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق خانواده‌ها و شهروندان به مطالعه انجام می‌شود.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.