مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تا کنون ۲ هزار فقره سند تک برگی برای واحد‌های تولیدی خدماتی و کارگاهی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، خانپورمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تاکنون ۲ هزار فقره سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده است و واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت برای دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

به گفته وی، هم اکنون ۹۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین دارای سند مالکیت هستند.

خانپور افزود: در آبان ماه همچنین سند مالکیت ۱۳۷ هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا و نواحی صنعتی الموت و اسفرورین اخذ شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی بوده است، تصریح کرد: تاکنون برای بیش از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاسپین یک و ۲، لیا، آراسنج، آبیک، حکیمیه، شال، دانسفهان، الموت، طارم، اسفرورین و آوج سند تفکیکی صادر شده است.

خانپور گفت: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به دنبال مستندسازی و رفع موانع دریافت سند‌های مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحد‌های تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های فعالان اقتصادی اقدام شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: در حال حاضر اسناد تفکیکی تک برگی شهرک صنعتی خرمدشت که بزرگترین شهرک صنعتی است در مرحله اخذ اسناد تفکیکی است که به واحد‌های تولیدی مستقر در آن واگذار خواهد شد.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد ۹۴۱ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱ هزار نفر به بهره برداری رسیده اند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.