مشکل آب شهرک صنعتی آوج حل می‌شود؟

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: به دنبال حفر چاه برای حل مشکل آب شهرک صنعتی آوج هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳ لیتر در ثانیه آب در شهرک صنعتی آوج تامین شده است، اما دچار کسری در این زمینه هستیم.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فقط مسئولیت تامین آب در این شهرک صنعتی را ندارد و دستگاه‌های دیگر هم موظف به تامین آن هستند با این حال امسال یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی احداث شده و به شرکت آب و فاضلاب تحویل داده شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: همچنین برای حل موضوع به دنبال حفر چاه هستیم که اگر مجوز‌های لازم در سه ماهه سوم گرفته شود اجرای طرح از فروردین و اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد.

کشاورز گفت: شهرک صنعتی آوج ناحیه‌ای بود که در سال ۱۳۸۷ از سوی سازمان جهاد کشاورزی به شرکت شهر‌ک‌های صنعتی الحاق شد و در آن زمان هیچ گونه زیر ساختی نداشت.

به گفته وی، تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینه تامین زیر ساخت‌ها ۹۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در حال حاضر در این شهرک صنعتی ۶ مگاوات برق و ۱۰ هزار متر مکعب گاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۸۱ قانون الحاق دستگاه‌های خدمات رسان موظفند که زیر ساخت‌های آب، برق و گاز را تا دم در واحد صنعتی برساند، گفت: شرک شهرک‌های صنعتی به عنوان مطالبه گر پیگیر حل مشکلات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار