معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بهداشت به میزان ۹۵۶ هزار نفر به کادرآموزشی مدارس این استان برای افزایش توانمندی آنان آموزش داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این آموزش‌های کرونا باعث افزایش توانمندی معلمان و کادر آموزشی در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به مسائل مرتبط برای افزایش سلامت محیط مدرسه ارائه شده است.

او با اشاره به ارائه آموزش‌های فراوان مجازی به دانش آموزان، افزود: این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد و تلاش داریم آموزش‌های بیشتر و به روزتر را نیز به دانش آموزان ارائه کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه پروژه‌های بهداشتی هم برای مدارس استان اجرا شده است ادامه داد: امسال هزار و ۱۷۳ پروژه بهداشتی برای سلامت معلمان و دانش آموزان در مدارس استان اجرا شد.

سلطانی بیان کرد: فضا‌های بهداشتی ۲۳ مدرسه حاشیه شهر مشهد با همکاری سپاه امام رضا (ع) با هزینه پنج میلیارد ریال بهسازی شد تا میزبان دانش آموزان باشد.

او در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان تصریح کرد: از مجموع ۵۹۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال استان ۵۲۵ هزار نفر دُز اول و حدود ۱۵۰ هزار نفر دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به بازگشایی مدارس مقطع دوم متوسطه تاکید کرد: هزینه مواد ضدعفونی بسیار زیاد است و امیدواریم مجموعه‌ها و دستگاه‌هایی مانند شهرداریها، دهیاری‌ها و خیران در این زمینه ما را یاری دهند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار