آیت الله نوری همدانی:

قم باید به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود

آیت الله نوری همدانی در دیدار با استاندار جدید قم، گفت: مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت‌های خود و رفع کاستی ها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار با آقای سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار جدید قم گفت: باید تلاش شود تا با پیشرفت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود.

مرجع معظم تقلیدشیعیان به اهمیت، جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: شهر قم منشا و آغاز گر قیام علیه نظام ستم شاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده و ضروری است که مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت‌های خود با رفع کاستی ها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند.

او با تاکید بر پیشرفت، آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهر قم، افزود: در کنار برنامه ریزی برای پیشرفت و کاهش دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم، تحقق حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه به اهمیت خدمت رسانی به مردم قم و شهر کریمه اهل بیت (س) تاکید کرد و افزود: شهر کریمه اهل بیت (س) باید بیش از این در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند.

شاهچراغی استاندار جدید قم نیز در این دیدار خدمت رسانی به مردم را مهمترین هدف در دوره مسئولیت خود عنوان کرد و افزود: در مسیر خدمت رسانی استفاده از رهنمود‌های بزرگان چراغ راهی است که می‌تواند برای مسئولان راه‌گشا باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار