با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان، ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل در سطح شهرستان کرج دستگیر و در تحقیق از آن‌ها ۷ فقره سرقت منزل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در مناطق مرکزی شهرستان کرج که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کرده بودند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

 رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در ابتدای تحقیقات کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای منزل را در این سرقت مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

نادربیگی گفت: پس از انتقال سارق به پلیس آگاهی، متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷ فقره سرقت منزل با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

او با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهر کرج،افزود: با اقدامات جهادی کارآگاهان، خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی جهت بازگرداندن اموالشان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.