سارق حرفه ای با حمله ناگهانی خود در داخل آسانسور مرد سالخورده را غافلگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مکان‌هایی که سارقان حرفه‌ای برای انجام سرقت و حمله به طعمه‌های خود انتخاب می‌کنند مکان‌های خلوت خیابان یا ساختمان ها است. این مکان‌ها به دلیل خلوت بودن این فرصت را برای سارقان مهیا می‌کند تا بدون دردسر نقشه خود را پیاده کنند. به همین منظور افراد باید در هنگام حضور در چنین مکان هایی احتیاط بیشتری به خرج دهند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله سارق حرفه‌ای به یک مرد ۸۰ ساله را به تصویر می‌کشد. در این سرقت که در آسانسور یک آپارتمان مسکونی رخ داد این سارق با حمله به این مرد ۸۰ ساله مبلغ ۶۰ دلار را به سرقت برد. این اتفاق در تاریخ ۲۸ اکتبر و در یکی از محلات شهر نیویورک آمریکا رخ داد. پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی آمریکا کار خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کرد.


بیشتر بخوانید


پلیس آمریکا از شناسایی و دستگیری این سارق خبر داده است. بنا به گزارش پلیس، سارق اکنون در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد. پلیس نام مظنون را «رالف ویلیامز» ۵۰ ساله اعلام کرده است. بنا به گزارش پلیس پس از آنکه سارق از قربانی درخواست یک نخ سیگار کرد لحظاتی بعد به وی حمله ور شد و اقدام به سرقت پول کرد. در این حادثه به مرد سالخورده آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ این سارق که با اتهاماتی از جمله ارتکاب سرقت، حمل غیرقانونی سلاح و اموال مسروقه روبه رو است باید به زودی در دادگاه محاکمه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
خجالت نمی کشه با اون هیکل گنده اش از یه پیر مرد دزدی میکنه به جای اینکه بره کار کنه و نون بازوی خودش رو بخوره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
چه بی انصاف باید می گفتن آقای ر و اینجوری قبول نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
دزد با انصافی بود چون همه پول رو نبرد بقیه پول رو بش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
حمله نکرد دستو کرد توی جیبش پولو برداشت بازم مرام داشت با چاقو نزد.دزدهای ما بودن باچاقو حمله میکردن و خونریزی راه می انداختن
Iran (Islamic Republic of)
poya
۱۳:۲۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ذهن بیمار خود تحقیر دیگه کاری نمیشه براش کرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۲۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
آقای ناشناس شما درست گفتید. پویا جان یکمم ادب خرج نوشته ات میکردی خوب بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
دزد دزد دیگه نیاز باشه میزنه نباشه بیکار نیست چاقو بزنه جرم خودشو سنگین کنه ربط به خارجی داخلی نداره به نظر منم داخلی بهتر خارجیه چون قبل حرف زدن یه نگاه به امار جهانی میکنم بعد نظرمو میدم