فرماندار ویژه مهاباد:

حمایت از تولیدات کشاورزی در دستور کار دولت قرار دارد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: حمایت از تولیدات کشاورزی با راه اندازی صنایع پایین دستی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از کارخانه سورتینگ دماوند اظهار کرد: یکی از راه‌های حمایت از محصولات کشاورزی به ویژه در بخش تولیدات سیب حمایت از راه اندازی صنایع پایین دستی و واحد‌های سورتینگ است.

خدرلو با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر حمایت از تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها افزود: در همین راستا بحث سورتینگ و بازاریابی برای فروش و عرضه بهتر محصولات کشاورزی شهرستان مورد حمایت نهاد‌های دولتی قرار دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون کارخانه سورتنیگ مهاباد با اشغال زایی ۳۵ نفر روزانه بیش از ۵۰ تن سیب را برای عرضه به بازار‌های داخلی و خارجی جداسازی و بسته بندی می‌کند و روند فروش و درآمد زایی را برای کشاورزان هموارتر کرده است.

پورمند مدیر کارخانه سورتینگ مهاباد هم گفت: در این واحد سیب‌های خریداری شده بسته به درخواست و نیاز مشتریان و در ازای دریافت حق العمل سورت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این واحد ظرفیت سورتینگ روزانه ۱۵۰ تن محصول را دارد، اضافه کرد: محصولات سورت شده به کشور‌های مختلف از جمله روسیه، هندوستان، ازبکستان و عراق صادر می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.