جریمه ۹۰ میلیون ریالی برای حمل ماهی غیر قابل مصرف در سنندج

معاون توسعه مدیریت دامپزشکی کردستان گفت: افرادی با حمل غیر مجاز ماهی برای عرضه و فروش غیربهداشتی با حکم قضایی محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مصطفی رهبر معاون توسعه مدیریت دامپزشکی کردستان اظهار کرد: افرادی که با حمل غیر مجاز ماهی برای عرضه و فروش ماهی غیر بهداشتی و بدون هویت، موجب تهدید علیه بهداشت عمومی شده بودند با حکم قضایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

او افزود: با هوشیاری گشت نیروی انتظامی سنندج در ساعات نیمه شب و توقیف خودرو‌های حامل ماهی غیر بهداشتی و بدون هویت و فاسد منتج به حضور کارشناسان بهداشت عمومی این اداره کل، سه هزار و ۵۷۰ کیلو گرم ماهی غیر قابل مصرف که توسط دو نفر  به صورت غیر بهداشتی و غیر مجاز و از طریق جابجایی به چند خودرو سواری داشتند توقیف و ضبط گردید.

معاون توسعه مدیریت دامپزشکی کردستان ادامه داد: از آنجایی که عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی به صورت غیر بهداشتی و بدون رعایت ضوابط سازمان دامپزشکی، سلامت و بهداشت عمومی را مورد تهدید قرار می‌دهد لذا این اداره کل شکایتی را در مراجع قضایی طرح نمود که در نهایت و پس از معدوم سازی محموله یاد شده، متهم ردیف اول به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال و متهم ردیف دوم به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.