برپایی نمایشگاه کتاب در پردیس سینما بهمن سنندج

نمایشگاه کتاب با حمایت حوزه هنری و به همت سازمان مردم نهاد روژیای سنه دژ در پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،شامگاه چهارشنبه و طی مراسمی با حضور رئیس حوزه هنری کردستان، شهردار سنندج و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر، نمایشگاه نمایشگاه کتاب در پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه کتاب به همت یکی از موسسات سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان برنامه ریزی شده است.

امین مرادی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه، این نمایشگاه راه اندازی شده و در آن جدیدترین کتب منتشر شده در سطح استان و کشور در آن عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود، بیان کرد: بالغ بر ۲۵۰۰ جلد کتاب در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در سنندج عرضه می‌شود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: همچین در این نمایشگاه کلیه کتاب‌های تولید شده از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نیز با تخفیف ۳۰ درصدی به علاقمندان عرضه می‌شود.

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به موضوع کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان، رمان، موفقیت، کتاب‌های علمی و همچنین کتاب با زبان کردی شامل شعر و رمان نیز وجود دارد.

مرادی به زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در پردیس سینمایی بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۹ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده پذیرایی از علاقمندان است.

این نمایشگاه کتاب به همت موسسه روژیای سنه دژ و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همچنین معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در برپایی آن مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.