راهیابی اثر فیلمساز چهارمحالی به ۳ جشنواره جهانی

فیلم وادیار اثر هنرمند استان چهارمحال و بختیاری به ۳ رویداد جهانی راه یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ناصر قائدی رئیس انجمن سینما چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه وادیار به کارگردانی مرجان خسروی بالِدی از هنرمندان فیلم‌ساز استان در سه جشنواره جهانی به نمایش در می‌آید.

او افزود: فیلم کوتاه وادیار در جشنواره‎‌های کوهستانی نپال، فیلم‌سازان جوان نروژ و جشنواره جنایت و مکافات ترکیه حضور دارد.


بیشتر بخوانید


قائدی، از مهدیه‌سادات محور و میلاد خسروی بالِدی به عنوان تهیه‌کنندگان این اثر هنری نام برد و اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های کوهستانی نپال KIMFF از ۹ تا ۱۳ دسامبر توسط انجمن هیمالیا و با تمرکز بر فرهنگ‌های کوهستانی در شهر کاتماندو برگزار می‌شود که ساخته مرجان خسروی در این جشنواره در رقابت با دیگر آثار پذیرفته شده به نمایش گذاشته می شود.

او ادامه داد: هجدهمین جشنواره فیلم‌سازان جوان نروژ نیز که با هدف آموزش و تشویق فیلم‌سازان جوان تأسیس شده از ۱۰ تا ۱۴ نوامبر در شهر ترومسای نروژ، میزبان «وادیار» در بخش رقابت بین‌الملل است.

قائدی گفت: فیلم ساخته شده از سوی خسروی در یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه جنایات و مکافات ترکیه موسوم به ترازوی طلایی نیز حضور دارد.

او افزود: این فیلم کوتاه با بازی مسیح نجفی، مریم مرادیان، حبیب تاجمیری، دیدار محمودی و مجید یوسفی، توسط انجمن سینمای جوانان استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده و پخش بین‌الملل آن به عهده میلاد خسروی بالِدی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار