دپوی سوخت غیرمجاز باعث ایجاد حریق در منزل مسکونی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۱۷:۰۵ بعدازظهر امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه‌های آتش از یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان تماس و وقوع این حادثه را گزارش داده که ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات سازمان آتش نشانی زاهدان، بلافاصله از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها چندیدن نیرو و خودروی اطفاء حریق به محل حریق واقع در خیابان‌جام جم اعزام نمود.

پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده گردید دود و شعله‌های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از مواد سوختی در آن نگهداری می‌شده به بیرون زبانه می‌کشد و هر لحظه به حجم آتش افزوده می‌شود.

حجم بالا و و جاری شدن مواد سوختی باعث انتقال شعله‌های آتش به حیاط منزل مسکونی شده بود و در حال سرایت به منزل‌های اطراف بود، آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات شده و پس از قطع جریان برق و گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش نشانی از چند ضلع وارد منزل شده و مانع از سرایت آتش به منزل‌های اطراف و سرانجام با تلاش‌های فراوان حریق را اطفاء نمودند و ایمن سازی لازم را انجام دادند.

گفتنی است: باتوجه به حضور به موقع و سرعت العمل آتش نشانان حریق به منزل‌های اطراف سرایت نکرده و خوشبختانه هیچگونه مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار