مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۲هزار و ۴۷۴ آسیب دیده در حوادث مهرماه امسال توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.

 علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در مهرماه امسال نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۲هزار و ۴۷۴ آسیب دیده در حوادث امدادرسانی کردند.

وی افزود: در ماه گذشته ۴۷ مورد حادثه در سطح استان به جمعیت هلال احمر گزارش شده است که ۳۷ مورد حادثه جاده‌ای، ۵ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد حادثه کوهستان بوده است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امدارسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود: در امدادرسانی ماه گذشته ۵۶۳ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴۰ تیم به همراه ۷۹ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس جهت پاسخگویی به حوادث در سطح استان اعزام شده اند.

میربهاء الدین ادامه داد: ۴۵ مورد رهاسازی توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در ماه گذشته انجام گرفت.

وی بیان کرد: ۱۸۴ نفر از افراد آسیب دیده در چادر‌های هلال احمر اسکان داده شدند و ۱۴۸ بسته غذایی در این مدت بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: در ماه گذشته به ۳۴۰ آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان اقلام زیستی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

میربهاءالدین در پایان افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده می‌باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار