دبیر کمیته ملی المپیک: هدف از انتخابات کمیسیون ورزشکاران این است که صدای آن‌ها شنیده شود

سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران کشور گفت: این انتخابات، امروز در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد. بر اساس دستور العمل و آیین نامه‌ای که برای این کمیسیون تحمیل شده، از ورزشکارانی که در بازی‌های زمستانی و تابستانی حضور و ورزشکارانی که در بازی‌های آسیایی، صاحب مدال بودند، می‌تواند رای گیری و یکی از انتخاب شود. ۵ نفر از رشته‌های مختلف در این کمیسیون، ثبت نام کردند. ترکیب کمیسیون ورزشکاران کشور، ۱۵ نفر است. از صبح تا ساعت ۳ بعد از ظهر، فرایند رای گیری خواهیم داشت. بیش از ۴۰۰ ورزشکار می‌توانند در رای دادن شرکت کنند. از تمامی رشته ها، می‌توانند رای دهند، اما سایر فدراسیون‌هایی که المپیکی نیستند، یک نفر فقط می‌تواند رای دهد.

او ادامه داد: هدف از این کمیسیون این است که صدای ورزشکاران شنیده شود. این کمیسیون می‌تواند پُلی بین قهرمانان، مدال آواران المپیک و پارالمپیک باشد. این کمیسیون برای کمیته ملی المپیک اهمیت زیادی دارد. ورزشکاران می‌توانند مسائل خود را در کمیسیون بررسی کنند. امیدوارم تجربه موفق تری را داشته باشیم. ما از کمیسیون حمایت می‌کنیم و امیدوارم ورزشکاران با حمایت‌های بیشتر، بتوانند منتخبین خود را به کمیته ملی المپیک معرفی کنند. ۶ نفر از اعضای کمیسیون می‌توانند در مجمع اعضا شرکت کنند. یک نفر هم می‌تواند برای حضور در هیئت اجرایی به عنوان رئیس کمیته ورزشکاران انتخاب شود.

سعیدی درباره پناهنده شدن ورزشکاران بدنساز کشورمان تصریح کرد: اجازه دهید این موضوع مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد تا در فرصت بهتری در مورد آن صحبت شود. مسئول فدراسیون بدنسازی در این مورد، توضیحات لازم را خواهند داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار