حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ زنجان گفت:مسئولان بایدباتلاشی مضاعف در پی مهار تورم،بهبود معیشت و مبارزه با مفاسد اقتصادی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ زنجان در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن دهمین سالگرد شهید سردار حسن تهرانی مقدم و نقش ارزنده‌ او در توانمند سازی موشکی کشور گفت: شهادت سردار تهرانی باعث شد بسیاری از جوانان این خاک به سمت و مسیر او مقدم سوق داده شوند.

اوبا اشاره به پیش رو بودن روز ملی کتاب و کتابخوانی و پائین بودن سطح سرانه‌ مطالعه‌ی کشور در مقایسه با سایر کشور‌ها، افزود: مطالعه بهترین فرصت برای بالا بردن روح و تعالی است و بر ما که مسلمانیم واجب است برای آگاهی از مسائل و امورات دینی مطالعه‌ بیشتری داشته باشیم.

خاتمی به ۲۴ آبان سالروز درگذشت علامه طباطبایی اشاره کرد و ادامه داد:علامه طباطبایی، طی ۱۷ سال نگارش تفسیرالمیزان را به اتمام رساند و تا به امروز کمتر مشکلی در مسائل اسلامی و دینی پیش آمده که کلید حل آن در تفسیرالمیزان نباشد.

امام جمعه‌ زنجان معیشت مردم زنجان را مسئله‌ای مهم دانست و گفت: نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها در بازار می‌تواند مایه‌ آرامش مردم باشد.

او افزود: مهار تورم، بهبود معیشت و مبارزه با مفاسد اقتصادی از مطالبات و دغدغه‌های مردم است که مسئولان باید با تلاشی مضاعف در پی از بین بردن این دغدغه‌ها باشند و مردم را به آرامش برسانند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.