عضو ستاد انتخابات کمیسیون ورزشکاران در مورد دومین دوره انتخابات ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عبدالهی عضو ستاد انتخابات کمیسیون ورزشکاران در خصوص دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران که امروز برگزار شد اظهار کرد:

دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار شد. این کمیسیون می تواند به صورت مستقیم با کمیته بین المللی المپیک مکاتبه کند و کار آن هم پیگیری مطالبات ورزش است.

کار اصلی کمیسیون ها دادن مشاوره به هیئت اجرایی است و کار بیمه و مسکن در اختیارات آنها نیست. امیدوارم که این دوره مانند دوره گذشته چالش هایی نداشته باشند. چهره های شاخص المپیکی در این انتخابات شرکت کردند. به غیر از افراد شاخص و ورزشکاران ما که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت داشتند، افراد شرکت کنند در المپیک های نوجوانان تابستانی و زمستانی حضور داشتند و یا افرادی که در بازی های آسیایی مدال کسب کرده بودند، می توانستند در این انتخابات رای خود را به صندوق بیاندازند.

او گفت: به دلیل ترافیکی که امروز ایجاد شد ما به مدت یک ساعت زمان انتخابات را تمدید کردیم . امشب شمارش آرا آغاز و در نهایت اعلام خواهد شد.

او افزود: رشته های عضو مجمع که مدالی کسب نکردند و یا در بازی های آسیایی حضور نداشتند، یک نماینده دارند به دلیل اینکه آن شخص عضو مجمع است. به عنوان مثال فدراسیون اسکیت عضو مجمع ما است و از این فدراسیون یک نماینده می آید و در این رای گیری شرکت می کند. به علت اینکه در رشته بسکتبال نماینده ای نداشتیم، استقبالی هم از جامعه بسکتبال برای شرکت در رای گیری شرکت کنند، نبود. چند نفر از رشته بسکتبال برای رای گیری حضور داشتند، اما در رشته والیبال هیچ شخصی برای رای گیری حاضر نشدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار