امام جمعه بخش طغرالجرد گفت:عدالت اجتماعی عامل گشایش برای همه مردم است، عدالت یک امر انعطاف پذیرنمی باشد، مدارا و مصلحت اندیشی در آن جایز نمی‌باشد و باید بدون چون و چرا عدالت اجرا شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه بخش طغرالجرد به امامت حجت الاسلام یاور نجم الدینی و با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده‌های شهدا و‌مردم ولایت مدار در مصلای بخش برگزار شد.

حجت الاسلام نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: شهداء این درس را به ما می‌دهند که باید با فساد مبارزه کنیم پس تلاش کنیم جامعه ما به سمت و سوی گسترش ارزش‌های اسلامی حرکت کند.

اوافزود: حضرت امام (ره) به دنبال تغییر در عالم بشریت بودند و این تغییر را به وجود آوردند ما باید مراقب‌میراث جاودان ایشان باشیم.

امام جمعه بخش طغرالجرد بیان داشت: شاخصه جوان در فرهنگ قرآنی امید به اصلاح جامعه است مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان برای مقابله با ترس، نا امیدی، پرورش نهال امید برای نزدیک کردنِ انقلاب به آرمان بزرگ تمدن نوین اسلامی و طلوعِ خورشید صبح ظهور و قیام منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) یاد می‌کنند.

حجت الاسلام نجم الدینی تصریح کرد: ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) را در پیش داریم که این روز را خدمت همه شیعیان تبریک عرض می‌کنم.

او ادامه داد: وفات حضرت معصومه (س) را به همگان تسلیت می‌گویم هجرت تمدن ساز ایشان به قدری مهم است که بشارت هجرت ایشان را قبل از ولادت امام کاظم (ع) دادند و فرمودند قم مرکز توحید اسلام ناب خواهد بود.

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: وجود مبارک حضرت علی (ع) در خطبه ۱۵ نهج البلاغه می‌فرمایند به خدا سوگند هر کجا که بیت المال تاراج شده‌ای بیابم آن را به صاحبان اصلی اش بر می‌گردانم اگر چه با آن مهریه زنان را پرداخت کرده باشند.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی تاکید کرد:عدالت اجتماعی عامل گشایش برای همه مردم است، عدالت یک امر انعطاف پذیرنمی باشد، مدارا و مصلحت اندیشی در آن جایز نمی‌باشد و باید بدون، چون و چرا عدالت اجرا شود.

اوافزود: در باب عدالت اجتماعی چند نکته باید مد نظر باشد ابقاء و انتصاب یک مدیر باید بر اساس تخصص و قانونمداری باشد، عمَل او بر اساس علم و تخصص انجام شود امروز در دولت مردمی باید مدیرانی ارشد، فهیم، متخصص و متعهد انتخاب شوند.

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: در بحث عدالت اجتماعی باید مدیران معادن توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند یک درصدی که طبق قانون مشخص شده و حق همه مردم این شهر است برای این شهر و مردم این شهر در نظر بگیرند تا صرف امورات فرهنگی و... شود.

اوافزود: بحث واگذاری معادن به بخش خصوصی باید مورد بازنگری قرار بگیرد و حق کارگران زحمتکش ضایع نشود.

حجت الاسلام نجم الدینی تصریح کرد:جا دارد دولت مردان توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی و کنترل قیمت‌های افسار گسیخته داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.