مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب نماد دائمی ۲۵ آبان به یاد ۳۷۰ شهید تشییع شده در روز حماسه وایثار مردم اصفهان در میدانی به همین نام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نماد دائمی ۲۵ آبان از جنس آهن است و به سبک انتزاعی شامل ۳۷۰ المان ستونی که به سمت آسمان حرکت می‌کنند طراحی شده است.

وی با بیان اینکه ابعاد این اثر شهری به طول و عرض سه متر و ارتفاع پنج متر است، افزود: این نماد دائمی با مشارکت منطقه هشت شهرداری اصفهان و همزمان با ۲۵ آبان ماه امسال در این منطقه نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به آذین بندی چهارراه ۲۵ آبان با استفاده از المان‌های سربند اشاره و اظهار کرد: دیوارنگاره جهان نما نیز با شعار ۳۷۰ رود بی پایان نصب می‌شود.

موذنی ادامه داد: محیط گلزار شهدای شهر اصفهان و قطعه شهدای عملیات محرم نیز با استفاده از المان‌های دفاع مقدس به مناسب روز حماسه و ایثار مردم اصفهان فضاسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه پرچم‌هایی با موضوع ۲۵ آبان در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب خواهد شد گفت: میدان نقش جهان و مسیر‌های منتهی به آن نیز با المان‌های موقت به مناسبت این روز فضاسازی می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.