مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،گفت : داشتن کارت واکسن یا نتیجه تست PCR منفی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با توجه به بالا رفتن میزان واکسیناسیون عمومی، گفت : اما برای استفاده از این ناوگان محدودیت‌هایی به صورت هوشمند در نظر گرفته شده است.

او گفت : بر اساس دستورالعمل های جدید در سفر‌های جاده‌ای، تنها مسافرانی می‌توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند که کارت واکسن داشته باشند یا نتیجه منفی آزمایش PCR با مدت ۷۲ ساعت را ارائه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری ضروری دانست.

کرمی اشاره‌ای هم به وضعیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در هفت ماهه امسال داشت و افزود: در این مدت ۲۱۳ هزار سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳ درصد رشد داشته است و سهم ناوگان اتوبوس ۲۷ هزار سفر، ناوگان مینی بوس ۴۱ هزار سفر و سواری‌های کرایه ۱۴۶ هزار سفر بوده است.

او مجموع مسافرینی که از ابتدای سال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری کرمانشاه جابجا شدند را یک میلیون و ۴۴۲ هزار نفر اعلام کرد که در تعداد مسافران جابجا شده هم رشد پنج درصدی داشتیم.

 این مسئول ادامه داد: در این مدت ۳۶۴ هزار مسافر با اتوبوس، ۶۵۱ هزار نفر با مینی‌بوس و ۴۲۸ هزار نفر با سواری جابجا شدند.

کرمی از فعالیت حدود ۹۲۰ دستگاه خودرو سواری، ۸۱۳ دستگاه مینی بوس و ۱۹۷ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان کرمانشاه خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.