معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: مریوان با ۲۳ میلی‌متر بارندگی در شبانه روز گذشته، بیشترین بارش را در استان داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: پس از مریوان، شهر‌های سروآباد ۱۳ میلی‌متر، سلین ۱۲، بیجار و یاسوکند هشت، سقز ۶، بابارشانی و موچش پنج، قروه و زرینه چهار، کامیاران سه، دیواندره و هزارکیانیان ۲، قاملو و بانه یک میلی‌متر بارندگی داشتند.

او با اشاره به اینکه موج بارشی اخیر از روز پنج شنبه وارد استان و روز جمعه خارج شد، افزود: در مجموع طی این سامانه شهر بیجار با ۴۵ میلی‌متر بیشترین بارش را داشت و پس از آن مریوان ۴۰ میلی متر، سروآباد ۳۱، کامیاران ۲۵، سقز ۲۸، سلین ۲۷، قروه و موچش ۲۳، دیواندره ۲۲، زرینه ۲۱، بابارشانی ۲۰، سراب شهرک ۱۹، یاسوکند ۱۸، دهگلان ۱۷، قاملو ۱۴، بهارستان ۱۴، هزار کانیان ۹ و بانه چهار میلی‌متر بارندگی داشتند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه هوای استان پایدار است و در طول روز نیز تمایل به افزایش دما در حدود یک تا ۲ درجه مشاهده می‌شود.

پناهی اضافه کرد: از روز دوشنبه دمای شبانه و صبحگاهی استان به صورت میانگین سه تا چهار درجه کاهش می‌یابد و شرایط یخبندان و مه صبحگاهی بر استان حاکم می‌شود.

او یادآور شد: در شبانه روز گذشته بهارستان با دمای منفی سه درجه سردترین و کامیاران با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر سنندج نیز بین پنج و ۹ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.