مسدود شدن تقاطع غیرهمسطح میدان بار برای عملیات فنی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سطح سوم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری از سمت بلوار ارتش به بلوار آیت الله نجفی به منظور اجرای عملیات فنی و بهسازی از امروز مسدود شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: سطح سوم پل روگذر میدان بار از امروز به مدت یک هفته مسدود شده است و پس از اتمام عملیات این قسمت، دیگر مسیر‌های این تقاطع غیرهمسطح به ترتیب برای اجرای عملیات فنی و بهسازی مسدود می‌شود.

او ادامه داد: رانندگان تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی از مسیر بلوار سید جمال، دوبرگردان و راستگرد سید جمال الدین اسدآبادی برای عزیمت از بلوار ارتش به سمت بلوار آیت الله نجفی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درز‌های انبساطی تقاطع غیر همسطح شهید قهاری با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف در حال اجرا است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی هر هشت سال یکبار در تقاطع‌های غیرهمسطح ضروری است، اظهار داشت: تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل روگذر تختی و خواجه رشید هفته‌های گذشته اجرایی شده است.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.