مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: زنگ بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان این شهرستان نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه هماهنگی با حیدر حیدری، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با رویکرد‌های نوین و روش‌های تازه زندگی است، گفت: بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا اول آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در مدارس و نواختن زنگ هفته کتاب در دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان افزود: پویش اهدای کتاب، راه اندازی ایستگاه مطالعه، رونمایی از کتاب، تجلیل از نویسندگان فرهنگی، تجهیز کتابخانه‌ها و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی هستند که با مشارکت کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سطح مدارس برگزار خواهند شد.

شریفی با بیان اینکه دانشمندان و علمای اسلام در سایه کتاب به مقام علمی و جایگاه رفیع رسیده اند، تصریح کرد: ارتقاء سرانه مطالعه و انس با کتاب در پرتو اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میسر می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.