به منظور توسعه واحد‌های کارگاهی کوچک، تعهد شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ایجاد ۸۰ واحد کارگاهی بوده که تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهتمام مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مبنی بر پیاده سازی مدل جدیدی از واگذاری زمین به سرمایه گذاران در قالب ایجاد کارگاه‌های کوچک، این مهم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان توسعه می‌یابد.

او با اشاره به دیدار علی رسولیان معاون وزیر صمت با مدیران حوزه صنعتی و صنفی در سفر یکروزه خود به خراسان رضوی افزود: توسعه جدی کارگاه‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید معاون وزیر صمت است.  


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: کارگاه‌های تولیدی، زودبازده و اشتغالزایی زیادی دارند و از این رو توسعه آن در دولت سیزدهم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از کل قرارداد‌های منعقد شده با متقاضیان در زمین‌های کارگاهی شهرک‌های صنعتی استان تاکنون ۲۸۳ واحد کارگاهی به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۱۵۷ نفر شغل ایجاد شده است.


بهرامی زاده، توسعه واحد‌های کارگاهی کوچک را از راهبرد‌های امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برشمرد و بیان کرد: تعهد امسال این شرکت ایجاد ۸۰ واحد کارگاهی است که از این تعداد تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی توس و کلات واگذار شده است.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار