رئیس کمیته همگانی فدراسیون اسکی در خصوص شرایط این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

کیوان محبی زنگنه رئیس کمیته همگانی فدراسیون اسکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد افتتاح پیست توچال گفت: مسابقات جام جهانی اسکی در اتریش (رشته پارالال) در حال برگزاری است. توچال جزو پنجمین پیست‌های است که بازگشایی می‌شود و در بهار هم، به کار خودش پایان می‌دهد. این پیست جزو یکی از زیبا‌ترین منظره‌های دیدنی در ایران است. شرایط آب و هوا در اینجا مطلوب است.

او ادامه داد: تیم اسکی آلپاین آقایان و تیم اسکی استان تهران در این پیست اردوی خود را آغاز می‌کنند. بانوان هم در پیست اسکی دبی در حال تمرین هستند. از هفته آینده تمرین مشترک آقایان و بانوان به صورت مشترک در همین پیست برگزار می‌شود. امسال سال المپیک زمستانی است و همه ورزشکاران، خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند. در روز‌های آتی بارش برف داریم و امیدوارم با این بارش ها، شاهد باز شدن دیگر پیست‌ها در کشورمان باشیم.

زنگنه درباره مشکلات اسکی بازان تصریح کرد: شرایط ما همین است. کشور‌های اروپایی در یخچال‌ها و با امکانات بهتری، اردو می‌زنند. خیلی از تیم‌های صاحب نام جهان، ۱۲ ماه در برف هستند و تمرین می‌کنند. این شرایط برای کشور ما فراهم نیست و امکانات مطلوبی نداریم اما همیشه ثابت کردیم که با غیرت و با پشت کار، می‌توانیم قله‌های زیادی را فتح کنیم و موفق ظاهر شویم. ان شاالله با برنامه ریزی‌های بهتر، بتوانیم در این مسابقات افتخار آفرینی کنیم و در آینده، پیشرفت کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار