پرداخت هشت میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان منطقه دو یزد

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد، گفت: باهدف توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت این کمیته از ابتدای امسال ۱۷۱ مورد وام اشتغال به مددجویان پرداخت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد حسین حسن پور، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با بیان اینکه بهترین راه توانمندسازی خانواده‌ها، ایجاد اشتغال پایدار برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت است، گفت: باهدف توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۱ مورد وام اشتغال به مبلغ هشت میلیارد تومان به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

حسن پور با اشاره به تعامل خوب بانک‌های عامل با این نهاد در پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان، افزود: ۹۰ درصد تسهیلات پرداختی به کمک بانک‌های عامل و ۱۰ درصد نیز از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

او ادامه داد: در این مدت ۳۱۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش‌های پایدارسازی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند و برای ۲۱ نفر نیز کاریابی انجام شده است.

حسن پور یادآور شد: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با تأمین نیرو‌های موردنیاز خود از بین مددجویان این نهاد از بسته‌های تشویقی کمیته امداد ازجمله وام ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای به‌کارگیری هر نفر مددجو بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.