مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از فعالیت ۸ هزار حافظ کل قرآن کریم در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در گردهمایی فعالان قرآنی استان قزوین، از ۴۰ برگزیده جشنواره ویژه محرم و صفر، فعالیت ۸ هزار حافظ کل قرآن کریم در استان قزوین تجلیل شد.

حجت الاسلام زهرایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین هدف از برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی استان با عنوان اولی الامر را نشر حوزه قرآنی در بین همه اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: استان قزوین با دارا بودن ۸ هزار حافظ کل قرآن کریم و ۵ هزار فعال قرآنی، جایگاه سوم کشور را از آن خود کرده است.

حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین هم در این گردهمایی گفت: قرآن درمان همه درد‌های جهان و بشر است و راه نجات جمهوری اسلامی، بهره مندی از قرآن کریم، حیات دینی و احیای مساجد است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با بیان اینکه تک تک آیه‌های قرآن کریم، شفا بخش هستند، خاطرنشان کرد: اگر همه مسئولان شهر و کشور دست به دست هم بدهند و طبق فرمایش‌های قرآن عمل کنند، مشکلات کشور حل می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه فعالان قرآنی باید مردم را به قرآن کریم علاقه‌مند کنند، تصریح کرد: کسی که عمر و وقت خود را برای قرآن کریم صرف کند، در آخرت هم همنشین قرآن خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار