مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: چهارمین رویداد مد و لباس یزد با رویکرد رودوزی‌های سنتی در لباس عبادت و جانماز رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه چهارمین رویداد مد و لباس یزد گفت: هدف اصلی از برگزاری رویداد مد و لباس، احیای تمام صنایع و حوزه‌های فرهنگی هنری مرتبط با صنعت نساجی و پارچه‌بافی است.

او افزود: هدف دیگر آشنایی و پیوند نسل جوان با این حوزه و ترغیب و تشویق هنرمندان و عموم مردم برای بهره‌ گیری از الگو‌های ایرانی اسلامی، در موضوعات دینی و عبادی است.

جوادیان‌زاده خاطرنشان کرد: این رویداد از ۲۲ آبان شروع شده و تا اول آذر ماه ادامه دارد.

همچنین حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در این مراسم گفت: رویداد مد و لباس یزد، به ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد و ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

او افزود: بیش از ۱۰۰ طرح لباس نماز مخصوصا برای نوجوان‌ها و جوان‌ها طراحی شده است.

جوادیان‌زاده در پایان از تمامی هنرمندان مد و لباس به ویژه هنرمندان دوخت‌های سنتی و تزیینی سراسر کشور دعوت کرد تا حداکثر پنج تصویر از دست دوخته‌های تزیینی خود را با ذکر مشخصات کامل تولید کننده به دایرکت (رویداد‌های هنری یزد) @roydadhaye_honari_yazd  تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.