رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: نقطه پرخطر واقع در جاده بین استانی پلدختر - بابازید - اسلام آباد با اعتبار ۶۷۰ میلیون تومان ایمن و بهسازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، روح اله شریف زاده،رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از تکمیل رمپ خروج اضطراری در محدوده طولکش محور پلدختر - بابازید - اسلام آباد خبر داد و بیان کرد: این محور شریانی مهم به دلیل عبور از رشته کوه‌های زاگرس دارای سراشیبی‌های طولانی به طول ۱۰ کیلومتر است که طی سال‌های گذشته بستر حوادث ناگوار و خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی بود.

وی اظهار داشت: در رایزنی با مسوولان استان و پس از بازدید و کارشناسی‌های به عمل آمده، بهسازی این مسیر از محل حذف نقاط پرخطر تامین اعتبار شده و در دستور کار قرار گرفت که برای پیشگیری از بروز حوادث، یک پروژه خروج اضطراری تعریف شد.

شریف زاده افزود: با توجه به حساسیت احداث این پروژه، پیمانکار بلافاصله بعد از عقد قرارداد، عملیات اجرایی این رمپ را آغاز کرد که هم اکنون پس از صرف اعتبار ۶۷۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به مطالبات مردم شهرستان پلدختر به ویژه رانندگان در خصوص ضرورت روکش آسفالت محور‌های پلدختر - پل زال و پلدختر - دره شهر، مناقصه انجام این پروژه‌ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن پیمانکاران، عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.