برخورد واگن تراکتور با تیر برق صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های هند رقم زد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از خیابان‌های هند به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه یک واگن تراکتور به تیر برق کنار خیابان برخورد می‌کند چراغ خیابان روشن می‌شود. تعدادی از ساکنان محلی در تلاش برای هل دادن واگن مملو از علوفه بودند که واگن پس از منحرف شدن به تیر برق برخورد کرد.

در ویدئوی منتشر شده در حالی که آن‌ها مشغول هل دادن یک واگن تراکتور مملو از علوفه هستند دیده می‌شوند. این افراد در حالی که در عقب واگن ایستاده اند سعی می‌کنند آن را به حرکت در آوردند. لحظاتی بعد واگن منحرف شده و به تیربرق برخورد می‌کند. در حالی که در ابتدا تصور می‌شود برخورد واگن موجب واژگون شدن تیر برق خواهد شد، اما در صحنه‌ای عجیب بلافاصله پس از برخورد چراغ خیابان روشن می‎شود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «هیچ فردی دچار آسیب نشد و خسارتی نیز اتفاق نیفتاد، به علاوه چراغ خیابان نیز روشن شد.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: « باید این فناوری ثبت اختراع شود.» کاربر دیگر نوشت: «با نشان دادن این ویدئو به کودکانم می‌گویم این آزمایش راه اندازی تسلا در هند بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.