درمراسمی از زحمات ۲۵ ساله حجت الاسلام علی روحانی تقدیر و حجت الاسلام محمد هادی سمتی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بافق معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، گفت: تبلیغ، مقوله بندگی و عشق بندگان به خداست و مبلغین دین اسلام نباید به جز خداوند از چیز دیگری بترسند.

او ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی، افزود: مدیران ادارات و دیگر مسوولان، باید با وحدت و همدلی دلسوزانه برای رشد معنوی شهر گام بردارند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد نیز در این آئین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نخبگان شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: باید شرایط ما در تبلیغات، متناسب با نیاز‌های روز جامعه باشد تا شاهد پیشرفت‌های روزافزون باشیم.

او با اشاره به توسعه و ارتقا مدارس صدرا در شهرستان بافق، بر ضرورت استفاده از فضای مجازی و بهره گیری از رسانه‌ها به نحو احسن تاکید کرد.

توسعه گردشگری مذهبی و استفاده از ظرفیت‌های علمی روحانیون، بهره گیری از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و رسیدگی به حاشیه نشینی‌های شهری و ساماندهی فرهنگی افراد غیر بومی در این شهرستان، برخی دیگر از مواردی بود که حجت الاسلام نجیمی به آن اشاره کرد.

در این آئین که با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد، از زحمات ۲۵ ساله حجت الاسلام علی روحانی تقدیر و حجت الاسلام محمد هادی سمتی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بافق معرفی شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار