سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: شهروندان از خرید واحد‌های قولنامه‌ای و بدون سند خودداری کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، منوچهر غفاری، سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج  با اشاره به این که یکی از مهمترین معضلات منطقه شش ساخت وساز‌های غیرمجازی است که در سال‌های گذشته انجام شده،گفت: شهروندان برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل باید قبل از خرید و فروش واحد‌های مسکونی و تجاری حتما از شهرداری استعلام بگیرند.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج  افزود: طی سال‌های گذشته تعداد زیادی واحد مسکونی و تجاری در این منطقه به صورت قولنامه‌ای فروخته شده و امروز خریداران آن‌ها به خاطر این که سازنده یا مالک قبلی پایان کار نگرفته است، نمی‌توانند برای واحد خود سند رسمی دریافت کنند.

غفاری با بیان این که صاحبان واحد‌های مسکونی شهرک یاس از عمده ساکنانی هستند که با این مشکل مواجه شده‌اند، گفت: با رایزنی‌های انجام شده به دنبال صدور پایان کار برای این شهرک هستیم تا بتوانیم واحد‌ها ساکنین سند رسمی صادر کنیم.

او افزود: شهروندان تا جایی که امکان دارد از خرید واحد‌های قولنامه‌ای و بدون سند خودداری کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.