سرهنگ ولی رحمانی گفت: اولین بیمارستان تخصصی و مرکز درمانی در شهرستان محروم و مرزی راز و جرگلان استان خراسان شمالی احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ولی رحمانی با بیان اینکه اولین بیمارستان و مرکز درمانی در شهرستان محروم و نقطه صفر مرزی شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی توسط این نیرو در حال احداث است، گفت: مردم کم برخوردار این شهرستان با احداث این بیمارستان تخصصی، تمامی مطالبات پزشکی خود از این پس برطرف خواهند کرد و مسیر ۴۰۰ کیلومتری مراجعه به اولین بیمارستان در شهرستان بجنورد قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان مرکز درمانی و بیمارستانی دایر نبوده است، افزود: نیروی زمینی ارتش در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور تا کنون ۱۱ بیمارستان تخصصی را احداث کرده است و دوازدهمین بیمارستان نیز به زودی در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.

سرهنگ رحمانی به بخش های مهم و تجهیزات بکار رفته در این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت بالغ بر دوهزار متر مربع و با تمامی تجهیزات پزشکی برابر با استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی ساخته خواهد شد. این بیمارستان در حال حاضر ۸۰ تختخوابی است و قابلیت افزایش ۱۰۰ تخت را دارد.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان در بازدید از روند احداث این بیمارستان، ضمن تشکر و قدر دانی از فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص ساخت بیمارستان تخصصی در این شهرستان گفت: مردم شصت و پنج هزار نفری این شهرستان با احداث این بیمارستان نیازمندی های پزشکی خود را در همین شهرستان بر طرف خواهند کرد، اینجا تاکنون مرکز درمانی یا بیمارستانی وجود نداشته است ، امروز با وجود بیماری منحوس کرونا این بیمارستان می تواند بستر بسیار مناسبی برای قطع شیوع ویروس کرونا باشد و انشاءالله پس از پایان یافتن این ویروس این بیمارستان کاملا در حوزه درمان بیماری های تخصصی در خدمت مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.