نخستین همایش نماز رده‌های سپاه عاشورا برگزار شد

فرمانده سپاه عاشورا نماز را مهم‌ترین مسأله در زندگی انسان برای داشتن برنامه و اطاعت پذیری دانست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار اصغر عباسقلی زاده  فرمانده سپاه عاشورا  گفت: انسان با نماز خود را در مسیر صلحا و شهدا قرار می‌دهد و از خداوند یاری می‌جوید و راه خود را از اغیار جدا می‌کند.

اوافزود:نماز موجب معنویت نیرو‌های مسلح و اقتدار آن‌ها در برابر استکبار می‌شود و هرچه نیرو‌های مسلح با نماز و معنویت انس داشته باشند به همان میزان روحیه شجاعت و عزت نفس آن‌ها در برابر دشمن زیاد خواهد بود.

حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان نیز از نماز به عنوان رسانه بزرگ یاد کرد و گفت: اهمیت این رسانه بزرگ امروز در مقابله با تهدیدات دشمن و شبهات آن‌ها بیشتر احساس می‌شود.

او تاکید کرد:برای تاثیر نماز و رستگاری و کمال انسان باید این فریضه مهم و موثر را به فرزندان خود از سنین کودکی با نوازش و محبت منتقل و ترویج دهیم تا شاهد مصونیت فردی و اجتماعی آن‌ها در جامعه شویم.

حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز انس با نماز و اهمیت آن را از وظایف مسئولان خواند.

اوتاکید کرد: مسئولان رده‌های نظامی باید مواظب اخلاق و رفتار نیروی انسانی رده خود و جوانان باشند تا بتوانند این فرهنگ ارزشی را در بین آن‌ها نهادینه کنند.

او با اشاره به چندین خاطره از دوران دفاع مقدس و نماز آن‌ها در موقعیت‌های خطر، گفت:شهید مهدی باکری نیز نخستین کاری که در اردوگاه انجام می‌داد راه اندازی نمازخانه بود و این مهم یعنی سیره قرآن و اهل بیت (ع) که باید در نیرو‌های مسلح حرف اول را بزند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماز ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.