بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ، دو نمایش از آثار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهی مرحله نهایی از این جشنواره شد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم تقوا مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ، دو نمایش از آثار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهی مرحله نهایی از این جشنواره شد.

او بیان کرد: هیات داوران بخش نمایش جشنواره سیمرغ، پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی‌های لازم، از میان ۱۰۴ اثر رسیده در بخش تئاتر صحنه ای، ۲۶ اثر را به مرحله نهایی این بخش از رویداد فرهنگی و هنری سیمرغ معرفی کرد.

تقوا تصریح کرد: در رشته تئاتر صحنه‌ای جشنواره سیمرغ، ۳۲ اثر نمایشی در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و ۷۲ اثر در بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت به ثبت رسیده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بر این اساس، نمایش پرستار شب به کارگردانی سارا زارعی دودجی از بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نیز نمایش شیاطین را فرا بخوان اثر مسعود احمدی در بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت، به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافته اند.

او در دانشگاه با آرزوی موفقیت برای این دو نمایش ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرحله نهایی جشنواره سیمرغ، افزود: نمایش پرستار شب پس از ۱۰ شب اکران عمومی در شهر شیراز، از سوی انجمن نمایش استان فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار