تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سیمرغ تا ۱۵ بهمن

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهیمن دوره از جشنواره بین المللی سیمرغ تا پایان روز پانزدهم بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مجتبی غضنفری جهرمی رئیس معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز علت این تمدید را مسائل مرتبط با شیوع بیماری کرونا ویروس جدید، تعطیلی بخش‌های آموزشی دانشجویان، تعطیلی و یا دورکاری کارکنان و اساتید برخی از دانشگاه‌ها اعلام کرد.

او، جشنواره بین المللی سیمرغ را محل تجلی استعداد‌های هنری و خلاقیت دانشگاهیان دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، درخواست‌های مختلفی از سوی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برای تمدید این جشنواره انجام شد و دبیرخانه این رویداد فرهنگی با هدف احترام به نظرات و آراء و نیز دریافت بیشتر آثار، اقدام به تمدید زمان دریافت آثار کرد.

غضنفری جهرمی، فشرده بودن وظایف کادر درمان و مدافعان سلامت و نیز ارتقای سطح کمی و کیفی آثار ارسالی به یازدهمین جشنواره سیمرغ را از دیگر اهداف اتخاذ این تصمیم  برشمرد.

رئیس معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بیان کرد: همواره در بخش ملی جشنواره سیمرغ، شاهد حضور فعال کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه بوده ایم، اما امسال از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره، بخش ملی به عنوان برای حضور تمام علاقمندان این حوزه انتخاب شده و بدون استثنا آثار مختلف تمام هموطنان خود را مورد پذیرش قرار خواهد داد.

او، تصریح کرد: تا کنون دهه اول برگزاری جشنواره بین‌المللی سیمرغ سپری شده است و هم اکنون در آستانه یازدهمین دوره برگزاری باید این جشنواره به سمت کمال و بلوغ حرکت کند.

غضنفری جهرمی، ادامه داد:  جلسات آسیب شناسی متعددی در سطح وزارتخانه برای بررسی نقاط ضعف و قوت دوره‌های پیشین برگزار شد تا تدابیر کیفی بیشتری برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اندیشیده شود.

رئیس معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با دعوت از دانشگاهیان برای حضور فعال و پررنگ در این رویداد بزرگ و بین المللی فرهنگی، اضافه کرد: در حال حاضر آثار کیفی خوبی در زمینه‌های موسیقی، نمایشی و ادبی از سوی فعالان فرهنگی این دانشگاه در سامانه جشنواره یازدهم ثبت شده است و بر اساس تجربیات سال‌های پیش، منتظر ارسال تعداد بسیار بیشتر آثار در روز‌های آینده هستیم.

یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، با شعار هر خانه، یک پایگاه سلامت در پنج بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنر‌های تجسمی و موسیقی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار