مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: حدود ۲۷۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب داریم و انتظار داریم مصرف کنندگان گاز قبوض را به موقع پرداخت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: گاز استان کرمانشاه در سال ۷۲ با هدف تأمین و توزیع گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی شروع به کار کرده است.

او ادامه داد: ۹۹.۵ درصد خانوار‌های شهری در قالب ۲۹ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و در سه شهر نوسود، ریجاب و ازگله پیمانکار مشغول کار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: ۸۵ درصد روستا‌ها در قالب یک‌هزار و ۷۴۵ روستا گاز دارند و ۳۰۰ روستا هم در دست پیمانکار هستند.

او با اشاره به ۶۴۰ هزار مصرف کننده گاز در استان، گفت: روزانه ۱۳ تا ۱۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه در مجموع ۹۵ درصد خانوار‌های شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: ۷۴ جایگاه سی‌ان‌جی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در ۱۸ شهرک صنعتی استان از گاز استفاده می‌کنند.

شهبازی افزود: در فصول سرد سال ۶۰ درصد مصارف در بخش خانگی و ۴۰ درصد در بخش صنعتی است.

او ادامه داد: با توجه به شروع هوای سرد مصرف گاز ۱۵ تا ۲۰ درصد اضافه شده که نیازمند صرفه‌جویی از سوی مشترکان و بهینه مصرف کردن سوخت هستیم.

شهبازی اظهار داشت: حدود ۲۷۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب داریم که انتظار داریم مصرف کنندگان گاز قبوض را به موقع پرداخت کنند تا پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

او گفت: معارضین و کشاورزانی که در مسیر اجرای پروژه‌ها هستند همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

شهبازی در پایان با اشاره به بهینه کردن مصرف سوخت در موتورخانه‌ها، گفت: مشترکانی که موتورخانه دارند با مراجعه به سایت شرکت گاز مورد خود را ثبت کنند تا این کار به صورت رایگان برای آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
از بی عرضگی شرکت گازه
پیمان وصول مطالبات گذاشته با چندر قاض برای پیمانکار