مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: اینترنت فیبر نوری مخابرات برای کاربران خانگی و تجاری، به عنوان سریعترین روش اتصال به اینترنت محسوب می‌شود که تا پایان امسال در خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ویدئو  کنفرانس در جمع اصحاب رسانه گفت: هدف از برگزاری نشست رسانه ای امروز ارتقای فرهنگ فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

او با اشاره  به مشتری مداری شرکت مخابرات اشاره کرد و  افزود: به طور میانگین بر اساس آخرین آمار، رضایت مشتریان شرکت مخابرات ۸۵ درصد بوده است؛ که توسط سامانه‌های مخابراتی به صورت شبانه روزی چک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شاخص کیفیت مخابرات بهتر از وضعیت استاندارد است ادامه داد: سعی داریم برای بهبود ارائه خدمات گام برداریم که باعث شاخص‌های کیفیت مخابراتی به صورت روند صعودی پیش رود.


بیشتر بخوانید


 

 اورجی مدیر کل مخابرات خراسان رضوی هم در این نشست گفت: از ابتدای امسال مخابرات خراسان رضوی در ۲ محور توسعه داشته است.

او با اشاره به پیشرفت در محور نخست حوزه شبکه همراه اول افزود: در خراسان رضوی ۱۹۵۰ سایت وجود دارد که سعی داریم تا پایان امسال ۱۲۶ سایت را در خراسان رضوی افتتاح کنیم.

مدیر کل مخابرات خراسان رضوی ادامه داد: افتتاح سایت‌های همراه اول، با هدف وظیفه ایجاد پوشش در منطقه است که باعث ارتقای نسل ۴ به بالا خواهد شد و مشکلات مشترکین کمتر می شود.

اورجی با اشاره به توسعه محور دوم در حوزه مخابرات بیان کرد: سعی کردیم پهنای باند را در سطح خراسان رضوی بالا ببریم و همچنین شبکه‌های فیبر نوری را در روستا‌ها و شهرستان‌های این استان برای ارائه سرویس دهی افزایش دهیم.

او با توجه به اتصال سایت‌های همراه اول به فیبر‌های نوری در سطح استان تصریح کرد: ۲۱۷ فیبر نوری تا پایان امسال قصد داریم به بهره برداری برسد.

انتهای پیام//ا. د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار