رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در رده سنی بزرگسالان از ۶ تا ۱۲ آذرماه در قشم برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، الماسی  رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: زنجان با ۷ ورزشکار زن و مرد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور می‌یابد.

او افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت راهیابی به تیم ملی و در نهایت اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین، برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان بابیان اینکه این پیکار‌ها در ۲ بخش ساندا و تالو، برگزار خواهد شد، ادامه داد: مسابقات مردان در اوزان منفی ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم و بانوان نیز در ۲ وزن منفی ۶۰ و ۵۶ کیلوگرم برگزار می‌شود.

الماسی گفت: رقابت‌های بخش مردان از ۶ تا ۸ و بانوان نیز از ۱۰ تا ۱۲ آذر ماه امسال به میزبانی قشم برگزار خواهد شد.

او بابیان اینکه زنجان در بخش مردان در رشته‌های تالو و ساندا و در بخش بانوان نیز فقط در رشته ساندا شرکت می‌کند، افزود: سیدمحمد حسینی، هادی محمدی، محمد مهدی شامی و حمید اسماعیلی به مربیگری میثم امانی در بخش تالو و مهدی محمدی، صابر بیگدلی، افشین سلیمی، محمد مهدی کشاورز و امیر یادگاریان به ترتیب در اوزان منفی ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم به مربیگری پرویز الیاسی و مجید زنجانی در بخش ساندا، ترکیب تیم زنجان را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت ووشو زنجان ادامه داد: در مسابقات مبارزه جنگجویان ووشو قهرمانی کشور که طی روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهرماه در فضای باز حاشیه دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران و به صورت رینگی برگزار شد، محسن محمدسیفی در وزن ۷۵ کیلوگرم و مجید هاشم بیگی در وزن ۸۵ کیلوگرم از زنجان به مربیگری اکبر محمدزاده و محسن بابایی در این رقابت‌ها شرکت کرده و به نشان طلا دست یافتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.